Długopisy reklamowe – w jaki sposób można tworzyć na nich nadruki?

Posted on

Długopisy reklamowe

Długopisy reklamowe

Długopis to niezwykle użyteczny gadżet reklamowy, który nigdy nie wychodzi z mody. Zaopatrując się w niego możemy mieć pewność, że posłuży on naszemu klientowi przez długi czas. Z długopisu korzystać można zarówno w biurze, jak i w pracy czy podczas spotkań z klientami. Sprawdzi się on podczas tworzenia notatek lub podpisywania dokumentów. Chcąc zareklamować swoją działalność, warto umieścić na długopisie zarówno logo naszej firmy, jak i jej dane teleadresowe – pozwoli to potencjalnemu klientowi na nawiązanie kontaktu, czego efektem może być długofalowa współpraca. W jaki sposób tworzy się nadruki na tego typu gadżetach reklamowych?

Długopisy reklamowe znakowane mogą być między innymi metodą tampodruku, która opiera się o napełnienie farbą matrycy, z której wcześniej wytrawiany jest wybrany kształt, przenoszony na wykonany z silikonu tampon, a następnie odbijany na wybranym produkcie. Tampodruk doskonale radzi sobie z twardymi, prostymi powierzchniami – jakiekolwiek zagięcia mogą przyczyniać się do zniekształcania wzorów. Technikę tę stosuje się zarówno w przypadku długopisów, jak i pendrive’ów czy kalkulatorów.

Kolejna z metod, która często wykorzystywana jest w przypadku produktów, jakimi są długopisy reklamowe jest grawerowanie laserowe. Technika ta polega na wypaleniu w wybranym materiale kształtu zgodnego z uprzednio stworzonym projektem. Jest to jedna z najtrwalszych technik nanoszenia nadruku na przedmioty. Wyrytego w ten sposób kształtu nie da się podrze czy wytrzeć. Grawerowanie stosuje się w przypadku przedmiotów metalowych, drewnianych oraz skórzanych. Wykorzystywane tu obrabiarki są w stanie wykonać grawer nie tylko na płaskich powierzchniach. Tego typu trwały nadruk pojawić może się na długopisie, breloku czy skrzynce na wino.

Długopisy reklamowe pokryte mogą być także naklejką epoksydową. Tego typu produkt stosuje się w przypadku gadżetów o rozmaitym kształcie i wielkości. Pokryta jest ona żywicą poliuretanową, która nadaje jej grubości, elastyczności oraz lustrzanego połysku. Wypukła warstwa sprawia, że logo wygląda na trójwymiarowe. Tego typu znakowanie jest odporne zarówno na uszkodzenia mechaniczne, jak i działanie wody czy promieniowania UV.

Tags: , ,